Det var ett tag sen.

2012-03-14 @ 03:06:24
Kan nog säga att det var ett tag sen jag bloggade och jag känner mig rostig. Mycket har hänt emotionellt sen sist men det är inget jag vill ta upp här, man vet aldrig vem som läser. Jag har bland annat börja tänka på en "högre nivå" som Jhnnz säger, dvs att jag har börjat tänka mer på vad som händer i omvärlden och inte bara på det som händer runt mig. Vem kunde ana att inte allt kretsar runt mig? En sak som fortfarande är sig lik är ju dom här sena nätterna och allt grubblande som försigår, men jag står fast i att man inte ska göra några beslut efter klockan 12. Det kan aldrig komma något bra ur det. Om man nu inte är drucken och en pingla på konversationer. Dags att checka ut. Om det finns stavfel så fixar jag det imorgon.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test