Mars, 28. 2011

2011-03-28 @ 15:30:22
Tre dagar kvar, sen kommer han!

Idag tog min gametime slut i WoW, vilket kändes fruktansvärt imorse, men bättre nu. Jag har känt att WoW har påverkat mitt humör negativt de senaste dagarna och då passar det bra med en liten paus tills cashen kommer in. Känner mig redan på ett bättre och piggare humör, men det kan lika gärna vara promenaden jag tog i stan. Och det kan vara solen också som får mig att må så fruktansvärt bra.

Idag har jag också försökt få tag på någon i min skola som kan ge mig info hur jag gör med CSN bidraget, men ingen lycka. Gick inte bättre av att jag gick till skolan heller för jag hittade ingen eller inget där inne. Så ska försöka igen imorgon och gå upp lite tidigare och ringa några samtal och se vart det för mig.

Nu ska jag bädda rent sängen och tvätta massor, städa rummet och kanske ta en matbit senare. Känner mig aningen taggad faktiskt. Bjuder på en bild på mig också från i lördags. Ser ni de konstiga märkena på speglarna? Sjukt skumt, för dom finns inte där annars. Spöken finns!


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test