Mars, 27. 2011

2011-03-27 @ 12:50:45
Igår var det party hemma hos familjen Edlund Lindfors. Det var kul till och från, men mestadels drygt pga Oscar ofc. Men vart bättre när Wennberg kom hit och då höll han sig borta, tack och lov! Var kul att höra på allt prat och sånt, men jag fick en killer-huvudvärk när det vart sent och det var inte det lättaste att försöka sova eller vila med dunkande musik och folk som var i mitt rum och pratade eller vad dom sysslade med (vill helst inte veta).

Så nu är denna vecka slut och jag ska försöka ta nästa med positiva tag, för förra veckan fick jag verkligen kämpa eller hur man ska uttrycka det. Skulle vilja ha min bästa vän runt hörnet 247 om jag fick bestämma så jag kan ventilera och höra hennes gudomliga råd haha.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test