Mars, 22. 2011 - Dröm

2011-03-22 @ 10:54:50
Hade en riktigt saftig dröm inatt.

Det var liknande till en raid först och främst. Vi skulle slåss mot Elementals (jag, Jacke, Falis, Jhnns och några till från IRL livet) och vi befann oss hemma hos min morfar i vardagsrummet. Grejen med den här raidbossen var att den intog ens kropp, man liksom såg hur hennes kropp sögs in i en annans på ett ganska luftigt och magiskt sätt. Självklart så börjar hon sugas in i Jackes kropp och jag blir asrädd för han skulle dött om hon fullbordade "ritualen" eller hur man ska förklara det. Men tur som var så hade jag ett sorts batman bälte på mig fast med mina totems, och jag hade en totem som tog kontrollen över elementals. Så jag trycker på knappen och totem kommer ut men den gör inte som den ska utan den gör så att raidbossen attackerar mig istället och suger sig in i min kropp.
Sen hände lite grejer (är lite suddigt över vad som hände) men hon börjar jaga mig och hota mig med dilemman men efter att hon jagat runt mig och hotat med att döda Jacke och ta honom ifrån mig så lurar jag henne på något sätt och hon dör och förlorar. Jag räddar Jacke och dagen, men min töjning vart förstörd (den schackrutiga, den liksom smälte i färgerna och vart som något hippietryck istället). Drömmen avslutades med en "äkta kärlekskyss" (quote filmen "Förtrollad" med Patrick Dempsey) och jag vaknar med ett leende på läpparna.

Tror jag fick med allt men är inte säker, det dyker säkert upp något mer snart.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test