Mars, 21. 2011

2011-03-21 @ 23:03:05
Tanken på att bara skriva i min privatblogg frestar mer och mer för varje gång jag loggar in här. Allting känns plötsligt så publikt och offentligt för alla att se och jag vet inte om jag vill att alla ska se mig.

För tillfället kämpar jag emot mitt låga självförtroende och tar dagen som den kommer. Går mestadels och önskar dagarna kunde gå fortare så Jacke kunde komma hit nu nu nu, men det går inte särskilt bra. Får stå ut i 2 veckor till och hoppas jag inte avlider av saknad (vilket verkar högst troligt just nu).

Annars går skolan bra. Jag kämpar på. Sover dåligt om nätterna. Äter dåligt om dagarna. Spelar dåligt i övrig tid.

Vill bara ha min Jacke här nu och mysa och bo i sängen ett tag.
Bjuder på en bild så länge.


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test