Jan. 17 2011

2011-01-17 @ 13:37:52
Nu sitter jag här med blött hår som ska torkas för att sen ta mig ner mot stan och lämna in mina VUC studiepapper så jag kan börja studera igen! Känns så otroligt skönt, har ärligt talat saknat att plugga. Och idag så är det måndag vilket betyder att Jacke förmodligen (håller tummarna så dom spricker) fått nycklarna till sin lägenhet och jag kan åka lugnt och stilsamt via tåg (!!) till honom :)

Har inte sett honom på en vecka typ och det är så sjukt frustrerande när man vill vara i hans närhet hela tiden haha. Men jag gör det bästa av situationen och agerar cool som vanligt. Kan tänka mig att jag ser ut som den coola msn smileyn med solglasögon > (H) <

Fan vad cool jag är idag. och klockan är 1337

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test