Feb, 9. 2011

2011-02-09 @ 14:16:33
När Jacke kommer hem efter 16 någon gång så ska jag ta ett fult tåg hem till Västerås för att göra några ärenden samt catch up med Emeliè. Känns lite konstigt att åka hem och stanna där över natten och inte sova hos min käraste men samtidigt ska det bli skönt att slippa äckelhunden som luktar och låter och är allmänt dryg.

Idag har jag inte gjort så mycket, mer än att gå ut med hundarna och ta mig en liten promenad i solskenet. Så underbart att ha vårkänslor i hela kroppen! Dags att plocka fram solglasögonen.

I lördags hade jag en helt underbar dag. Runt 13:30 (tror jag det var) så gick jag och Jacke till norrköpings visualiseringscenter (som ligger knappt 5 min härifrån) och såg på en film om astronauter! Det var sjukt coolt, som stockholms cosmonova. Efter filmen handlade vi lite till maten vi skulle göra sen, nämligen tacos, även om det inte var taco-fredag. Till maten såg vi på en film (som var ganska seg och inte speciellt bra, den kom aldrig igång riktigt). När efter maten och filmen så var jag sprängfärdig och vi kollade lite på Raw comedy club när Axis of awesome uppträdde där och det bjöds på mycket skratt hela kvällen :) Minns knappt när jag var så glad sist.
Jag älskar verkligen att vara här, slippa all drama i Västerås (som jag fått höra om lite här och var) och vara med min underbara pojkvän.

Kan dra en sorts "dagens mening" som lyder: Fan ta pojkvänners ex och deras påhitt. Släpp honom oh gå vidare helt enkelt.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test