Feb, 19. 2011

2011-02-19 @ 18:59:14
Om två dagar fyller pojkvännen år :)
Dock har jag liiiite panik för jag vet inte vad jag ska ge honom för present då vi inte ens vart ett par så hemskt länge. Men jag funderar på att dra ihop en god middag och en avslappnande dag (efter han har jobbat ofc). Fast det kan bli lite knepigt det med eftersom han inte slutar förrns 22:00 och är hemma kanske en halvtimme efter det beroende på vart hans arbetsgivare är (Jacke är personlig assistent åt en kille och är han i skolan när Jacke slutar så är han hemma på ca 20min men är han någon annanstans så kan det ta lång tid att komma hem beroende på tågen etc).
Något ska jag nog allt hitta på. Tror han var ledig på onsdag så då får jag slå till med något! Får se hur det blir.
Btw, så har vi snart vart tillsammans i två månader.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test