april, 6. 2011

2011-04-06 @ 22:49:17
Precis ätit lite spicy hot med baby, my treat ofc för jag är en så bra flickvän. Han har vart ledig idag för han jobbar i helgen så vi har bara haft en riktig slackerdag med lite bus och jävelskap. Nu sitter han och raidar men snart är det över och då blire dags för The Ring! Som jag längtat. Annars då? Jag mår relativt bra, kämpar fortfarande mot mitt låga självförtroende. Vet inte riktigt varför det är så kasst, men jobbigt är det. Förut när jag såg mig i spegeln så var min första tanke positiv (ex. Fan vad snygg jag är) men nu är den mestadels negativ och jag kommer på mig själv med att sitta oh tänka på sätt jag kan bli snygg och söt igen. Varje gång jag tar på mig kläder så känner jag mig ful, när jag ska ta av mig för att sova så gömmer jag mig och försöker skyla mig bäst det går för jag vill inte att Jacke ska se mina skavanker. låter säkert som smörja för de som läser detta men jag är gravallvarlig. Nånting måste ändras och det snart.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test