april, 13. 2011 - Min dröm

2011-04-13 @ 09:41:16
Del1.
Drömde inatt att jag var på en fest med Coffe och Jacke och det var en kille där (som hade anordnat festen) och han höll på att stöta på mig hela tiden och ta på mig fastän jag sagt åt honom att sluta. Varje gång jag gått ifrån honom så dök han upp igen, omöjlig att bli av med. Tillslut så kom Coffe och såg hur han betedde sig och hur jag försökte streta emot så Coffe slog ner killen.
Direkt efter han slagit ner honom så vart det totalt kaos på festen och Jörgen kom dit med pappa för att se att vi var okej.

Del2.
Jag sitter i Jackes soffa och han pratar om ett fusk jag använt i WoW som han skulle vilja testa (drömde att jag använde ett fusk i WoW för en vecka sen ungefär, antar att det är fortsättning). Men jag kom inte ihåg hur vad fusket var men jag mindes att jag smsat det till honom så jag ber honom ta fram sin gamla mobil så vi kan kolla utkast eller skickade meddelanden, så vi kan få tag på fusket. Så han hämtar sin mobil och jag sitter och knappar runt (skärmen var sjukt skum, som en dator typ med massa boxar där det stod saker som "inställningar" etc). När jag fipplar så ser jag att om jag scrollar längre ner på skärmen så kommer andra boxar upp med sms/meningar från en tjej som heter Hanna (som tydligen var hans första flickvän ever och dom hade en hund tillsammans), hon hade skrivit massa gulligull och jag vart sjukt illa till mods och scrollade jag ännu längre ner så ser jag kärleksförklaringar från Anna om hur mycket hon älskar honom och gör vad som helst för att få tillbaka honom. Jag vart sjukt illa till mods och cpledsen, precis efter jag kastat bort mobilen från mig så kommer mamma och pappa instormande med Coffe och frågar om jag vill åka med dom hem igen eller stanna hos Jacke (dom hade köpt mcdonalds och var jättestressade för maten blev kall eller något sånt) och jag kände en ruggig ångest smyga fram medans jag försökte bestämma mig. Då håller Jacke om mig och ber mig stanna för han vill inte att jag ska åka än, så jag stannar och pappa blir irriterad över slösad tid eller nått. Sen vaknade jag.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test