april, 11. 2011

2011-04-11 @ 09:42:56
Usch vilken jobbig natt med jobbiga drömmar. Drömde att jag pratade med några kompisar på vent och dom sa åt mig att komma till ett spelcafé, fylla på min gametime och spela med dom. Sagt och gjort, jag packar mina grejer och drar till spelcaféet för att lana med dom. När jag kommer dit så är det ganska dov belysning och det lös rött i varje hörn fast det inte fanns några lampor där, var sjukt skumt. När jag får syn på mina kompisar så sätter jag mig ner bredvid dom och sätter upp min station av cola och roliga grejer (bland annat kina mat?!? lol) och jag hör Jakov säga till Johan "är inte det där jacke?" så jag tittar runtom mig, för vad gjorde han i Västerås liksom när han bor i Norrköping. Då ser jag att han sitter och gosar med en annan tjej medans dom spelar WoW. Så jag går fram och konfronterar honom och frågar vem tjejen var och vad han tänkte med, han svarar att eftersom jag inte spelade längre så var han tvungen att hitta en annan speltjej att vara med.
Fan vad mina ögon sprutade tårar och jag kände mig riktigt sårad, men sen vaknade jag och vart lite småtjurig på Jacke som låg bredvid mig. Vet ju uppenbarligen att det var en dröm och att det aldrig skulle hända men ändå, man blir lite paff när man drömt en sån grej och han ligger bredvid mig. Min första tanke var ju "vadfan ligger han bredvid mig för" haha.
Nog om drömmar, idag åker jag hem. Så jag bjuder på en liten låt åt er som vill. klicka >HÄR<

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test