Dagen-efter dagar

2010-09-11 @ 11:46:22
Det är så skumt med dagen efter man har vart ute och druckit sig glad med sina vänner, för jag är alltid så van vid att må asdåligt något brutalt, men idag mår jag hyffsat bra! Förutom några småfel med att inte kunna äta än men jag har på känn att det kommer så småningom, pappa har ju köpt världens bästa frukost.

Gårdagen var hur bra som helst, även om jag lämnade mitt party på konrad vid ett tillfälle för anledningar jag inte ens minns. Vart också uppraggad av en brud med kort blondt hår utanför Musses Tobak ("Du kan få sova hos mig ikväll om du vill, jag bor bara runt hörnet" <- instant rape), träffade en snygg kille med underbart hår som var otroligt artig och småpratade med mig ("Hur står det till?" "Ganska vingligt"), hamnade på Å tillslut där jag mötte Whille och hans padre där jag väntade på min padre men han hade åkt hem, sen dog min mobil med batteri. Så jag tog hans jacka efter en farväl puss från Whille och drog mig mot bussarna och stötte på Alle, Jonas och Hirvo där vi tog sällskap hem! Allt som allt en underbar kväll med ett slut som slår inget. Tack alla mina kära vänner!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test