pewpew

2010-10-14 @ 21:29:09
Tidigare idag när jag gick mot ica för att inhandla nödvändigheter för hemmet (såsom sköljmedel) så gick jag förbi en kille och en tjej. Tjejen var en supersöt flicka med brunt hår och en generell kropp och såg superglad ut när hon gick och pratade med killen som var överviktig, gick ihoptryckt ungefär (förmodligen pga dåligt självförtroende) och hade glasögon. Han var också superglad när hon pratade.

En tanke slog mig. Det där var scenariot från nästan alla tonnåringsfilmer. En supersöt tjej med positiv syn på livet, är vän/bästa vän med en överviktig kille som är hemligt kär i henne och hon märker ingenting. Han finns alltid där för henne när hon har det svårt med andra killar eller när hon har hittat en ny kärlek. 
Nej lite kul vare att se måste jag erkänna.


Men nu till lite mer verklighet. Jag vet att många av er saknar mig och har inte sett mig på ett tag. Jag har behövt lite tid för mig själv. Det är svårt att förklara egentligen varför jag har behövt den här tiden. Men jag känner att jag snart är tillbaka, haha. Nu ska jag se klart på the simpsons filmen på tv och sen till supernatural.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test