kjdflga

2010-10-14 @ 00:05:42
Förut så kände jag ett stort behov av att skriva ur mig saker i min blogg (privata bloggen eller offentliga) om när jag mådde dåligt eller hade något att klaga på. Men på senare tid har jag inte behövt det, för på de konstigaste ställena så rensar jag mitt huvud och mina tankar.

Det händer när jag gått till ica (själv) och jag tänker konstant hela vägen hem, det händer till och med att jag går ultra sakta bara för att hinna tänka klart och njuta av lugnet som finns utanför lägenheten. Det händer när jag duschar eller bara tvättar håret. Mitt huvud börjar knaka och spraka och jag tänker "detta kan jag skriva i bloggen och bli av med" men när jag sen kommer till datorn och loggat in på bloggen så kommer ingenting för jag känner att det inte är någon idé. Jag har kommit över mitt problem, det finns ingen bra anledning att skriva ner det ens.

Det är ganska skönt, ganska praktiskt. Så nu har jag bloggen till bara trams antar jag. Skriva ner rent generella saker och/eller lägga upp några bilder som backup.

För övrigt så fyllde jag i en blankett idag som jag fick information om via posten, och gjorde man det så ska man få ett sms med en gratis biobiljett som funkar på valfri SF bio i sverige. Har inte fått smset än men jag ser fram emot det. Då kan man faktiskt gå ut och umgås lite med några vänner och slippa bry sig om pengar.

Jag är också ganska hypad över halloween som kommer rätt så snart. Har inga planer som helst men jag hoppas att något spännande och ultra radikalt dyker upp och gör min kväll. Jag vill klä ut/upp mig och bli salongsberusad och ha en superduperkväll.

Nu ska jag se vidare på tv och se till att nya patchen till WoW blir nerladdad. Har försökt hela dagen men det är något som stör skiten. Wish me luck, bai bai.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test