who the fuck

2010-05-30 @ 22:18:44
Kopierat från ett tidigare inlägg för länge sedan (2008-07-04). Vet fortfarande inte vem du är, läser du fortfarande min blogg? VARFÖR säger du inte vem du är :( nu blir jag ledsen.



Okej kolla nu, jag har läst din blogg i en evighet och jag vet vem du är irl osv. Ditt problem är ett problem du innerst inne vet om (som inte är ett problem egentligen, fel tankesätt bara); Du är kär i kärleken. Men samtidigt är inte det allt. Du vill ha det perfekta livet men samtidigt så har du fått hela konceptet i bakfoten. Du tänker att en pojkvän/man/whatever är lösningen på ditt tomrummet du vill fylla. Du kommer inte göra det genom att stressa över det. Du kommer däremot hitta den bästa killen på planeten på ett sätt. Häpna och hör: Älska dig själv, var dig själv, var nöjd med dig själv och sluta fråga dig själv efter varje kille "vad gör jag för fel?" Varför hittar jag inte den rätta? Och du kritiserar dig själv när du inte bör göra det. 
T ex så skriver du att du gjorde slut med en kille för du trodde han var en brat. Tror du att du hade brytt dig om du verkligen verkligen älskade honom? :) Och för att svara på din fråga du ställer till dig själv; "vad är det för fel på mig?" 
Ingenting! "felet" är att du söker en kärlek hos någon som inte finns. Visst ibland kan man hitta någon man tycker om, men det är när du hittar personen då det säger klick på en halv sekund och du skulle inte bry dig om personen i fråga är hjärndöd eller störst bäst och vackrast. Det enda kravet (stora kravet) du kommer ha är att han är din trogna käresta och livskamrat. 
En pojkvän kommer inte förfylla dig på det sättet du tror. Alla känner sig ensamma och förvirrade ibland. Du är 18-19bast? Lev livet! Om du inte vill leva livet ja.. LEV LIVET!!! 
Det största tipset jag kan ge dig är att du kommer få massa "misslyckade" förhållanden om du inte höjer upp dig ett steg och tänker att du klarar dig utan en man, är stolt och självgod. Du kan ha alla dina ideal hur en kille ska vara, att han ska ha storlek 43, bruna ögon, svart hår. (Oj nu beskrev jag mig själv) Men det kommer inte betyda ett skit när du träffar den rätte. 
Anledningen till att jag skriver allt det här är för att jag pallar inte se någon vara så ledsen över något som ska vara vackert. Och ja jag ska vara hemlig och du vet säkert vem jag är. Jag kan säga att du skulle bli helt förvånad av vem jag är av 2 anledningar. Dem kan jag inte heller säga. (Ja det är kul att vara en hemlig kille
No man is worth a single tear from a woman, peace out

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test