hej

2010-05-07 @ 20:49:29
Fick till min kännedom att folk har tagit åt sig och blivit sårade av ett av mina blogginlägg där jag hävdade vårdslöst att jag var mer  utvecklad mentalt.

Vill bara sägga att det kom ut fel när jag skrev det och orkade inte ändra det. Självklart är jag inte mer utvecklad mentalt än mina vänner, jag vet inte hur eran hjärnaktivitet ser ut eller hur ni fungerar i tankegång, jag vet bara hur jag själv är och fungerar. Men det är svårt för mig att förklara hur jag menade det jag skrev. men det viktigaste är att jag inte ville såra någon av mina vänner eller förolämpa er, min hjärna är fucked up på senaste bara och har så otroligt konstiga och ologiska och rationella tankar på senaste och då kommer ord och meningar fram på fel sätt.

Och om ni nu har blivit sårade eller förolämpade av något jag skrivit så kan ni komma till mig med det istället för att berätta det för någon annan som blir en budbärare, to be honest.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test