Drömmar

2010-05-24 @ 12:28:29
Inatt (eller imorse) drömde jag om TAPS, The sims och mördare och en väldigt skum person vid namn Jacob (Han i LOST) som gömde sig i ett hemligt rum i huset som TAPS undersökte efter att en familj i The sims hade flytt. I rummet fanns inte bara Jacob, utan Coffe var där inne också, och vad jag än sa till min bror så lyssnade han inte och bara ignorerade mig.  När jag gick in i det här rummet så gick jag till vad som egentligen var Jacks säng och såg någon ligga där, helt orörlig. När jag rörde vid kroppen så ser jag blod överallt och det är Jacob som hade offrat och ätit något/någon vid altaret och jag glömmer aldrig hans leende. Ondskefullt och lyckligt.
TAPS och jag misstänkte att det var The sims familjen som var på flykt så vi började undersöka om det var dom eller inte, så vi åkte från hus till hus där dom påståtts ha varit, samtidigt som vi är jagade av Jacob.



Fotnot: Det hemliga rummet såg precis ut som mitt & mina bröders sovrum fast med en gång till ett altare.
Fotnot2: När vi åkte från hus till hus så var vyn precis som i The Sims 3, att vi zoomade ut och sånt.







Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test