987429283

2010-03-24 @ 13:45:21
Emeliè säger att köttet var rött, vilken tur. Vill ju inte se hennes familj bli dödligt magsjuka av grönt kött heller.

Idag har jag gjort rent tvättmaskinen, eller där man häller i tvättmedel/mjukmedel. Det var roligt! Sen tvättade jag.
Åh, brb måste lägga tvätten i torktummlaren.

-5 min senare-

Asså, jag är en sån där bra dotter som tvättar alla i familjens kläder och inte bara mina, som vissa andra kanske gör. Jag är mån om att min familj ska ha rena kläder på sig, och snygga kläder. Jag är extra stolt över min yngsta lillebror Jack-Daniel (soon to be 18) som har en riktigt snygg klädstil. Detsamma gäller för min andra yngre bror Coffe (20) som vet hur man klär sig. Mamma är också duktig, hon kan alltid fynda på coola plagg. Pappa är lite sne i klädsinnet för han älskar cp-starka färger på sina tröjor. Som lysande orange, starka röda färger. Jag tror det är för han vill synas och att folk ska känna igen honom. Lite som en egen signatur, som batman.

Jag har också bra klädstil, men den varierar mycket. Det är bra.

Så, i helgen hade jag tänkt mig en rackarbajsare utgång eller iaf party. OM jag får mina pengar dvs. Då blire sippan och snus på lördag, senare den dagen så korkar vi upp våran kära vän Captain Morgan och dricker honom omsorgsfullt tills vi inte ser dimman längre. Den som vill får hooka! Ha en bra dag och se på min kära far här nedan och hans berömda Front Walk.


Comments
Postat av: Whilliam

Synd att man är i sthlm under helgen, annars kunde jag lära dig tricket med att teleportera sig! :D

2010-03-24 @ 14:04:21

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test