65413215321

2010-03-26 @ 12:43:09
Ni kanske har märkt det att jag börjat blogga mer oftare, och det är ju roligt!
Jag hade på mig skinnpajjen idag för det var plus grader ute och det diggar jag! Och mötet gick bra, gick på fem minuter faktiskt så det var skönt att jag fick skjuts av joel och sällskap. Vi roflade åt bilars reg nummer och räknade ut hur mycket poäng man får om man kör på en person. Det är ett stort poängsystem ska jag säga er. Man får inte mycket poäng för dom gamla, då det inte ens är en sport att köra på dom.

Jag har inte mycket mer att skriva just nu, det kommer nog senare isåfall. Nu ska jag njuta av min burkcola och sjunga lite random låtar, hare!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test