5898+653

2010-03-21 @ 21:03:38
Listan är från Joakim Forsberg.

Du heter: - Rebecca.

Smeknamn: - Becca, Becco(+s), Beccan, Bacon (dont ask)

Låt som när du är ledsen sörjer till: - VNV Nation - Illusion

Beroende av: - Cola och nikotin

Vad tror folk om dig: - Att det förmodligen inte finns så mycket under ytan, att jag är en i mängden utan jobb och endast wowspelande, oändligt festande på helgerna.

Stämmer det: - Dom har fel.

Vad får du oftast komplimanger för: - Mina  smilgropar, min kropp och ja. Allt?

Vad säger du för att imponera på någon: - "KNEEL MY SERVANTS, FOR THE QUEEN B IS HERE TO IMPRESS!"

Hur imponerar man på dig: - Med feta pengar och glassiga vänner. Nej men jag har ingen aning.

Brukar du skratta för dig själv: - Vardagligen, kan inte hjälpa att jag finner mig själv så rolig.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: - "Hejhopp jag somna på bussen! Måste gå lite!" /Joel på fyllan igårkväll.

Var bor du: - Västerås

Trivs du där: - Relativt.

Äger du några converse: - Näe, trenden har inte fastnat hos mig riktigt.

Hur svarar du i mobilen: - Olika varje gång men oftast "Hej"

Brukar du komma i tid: - Aldrig, och gör jag det är det ett mirakel från en högre makt.

När mår du bra: - När solen skiner och saker går som jag vill.

Vanligaste färg på dina kläder: - Svart och vitt faktiskt. Försöker dock få med lite mer färg!

Vad saknar du: - Någon att dela mitt liv med, maybe?

Hade du en bra kväll igår: - Absolut!

När brukar du oftast gå och lägga dig: - Efter 00:00 ngn gång oftast.

Är du blyg: - Nej, det är väldigt sällan.

Sysslar du med någon idrott: - Nej. Eller.. Jag springer ju alltid när jag ska till badrummet.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: - Ja.

Har du spytt offentligt: - Någon gång

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: - Ha sex, jerk off.

Är du nöjd med ditt liv: - För det mesta.

Vad gör du i morgon: - Sover tills 12

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: - Jag kan ju bara tala för mig själv, och min kändis-förebild är Dave Gahan och bandet Depeche Mode på grund av deras oberoende framgång.

Vad längtar du till: - Värme och sommar.

Har du bra vänner och äkta vänskap: - Jag har Emeliè och Joel! Finns ingen term för dom.

Tycker du om någon just nu: - Beror på vad frågan menar, vänskap- eller kärleksmässigt?

Vilken tid gick du upp idag: - Runt 11

När grät du senast: - Det var hemskt länge sen. 6e september 2009

Vad skulle du göra om du vann en miljon: - Allt jag inte kan göra nu.

Bär du glasögon eller linser: - Nej, men skulle behöva med tanke på hur kasst jag ser.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: - Märkeskläder schmärkeskläder.

Vill du gifta dig: - I framtiden, ja.

Vill du ha barn: - Ja, två st max.

Solar du ofta: - Inte ofta, men man får ju lite färg på sommaren.

Är du bra på att laga mat: - Nej.

Är du flygrädd: - Jag vill säga nej, men jag flyger inte så ofta (läs aldrig).

Hur vig är du: - Jag kan vara hur vig jag vill.

Vilken är din favoritglass: - Piggelin.

Tror du på ett liv efter döden? - Jag tror att man reinkarneras på något vänster.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: - Kvällsmänniska.

Röker du: - Ibland, mest på fester.

Hur ofta tränar/motionerar du: - Näst intill aldrig, förutom när jag ska till badrummet.

Senaste låt du hörde: - Pink Floyd - In the flesh

Comments
Postat av: JOAKIM.

går utmärkt det, tack för länkning :)

2010-03-21 @ 21:07:16
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: stinaberit

Tar tåget dirr till Västerås så fort jag bakat klart. HAAAAJJ SKÅÅÅR!

2010-03-23 @ 17:36:08
URL: http://stinaberits.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test