telefonslamptal

2010-06-24 @ 10:41:54
Ända sedan 05 imorse har det ringt en gång i timmen från ett dolt nummer och varje gång jag svarar så lägger dom på. Normalt sätt så är det mamma som ringer med dolt nummer hit, så jag ringer henne och kollar vad hennes problem är, men hon hade inte ens rört sin mobil på hela morgonen. Skumt tyckte jag och somnade om tills nästa samtal ägde rum.

När jag vaknade klockan 10 så gick jag direkt till ica för att köpa lunch tills vi åker och badar så jag inte svälter ihjäl. Och dumt nog så tänkte jag inte alls på att köpa solskyddskräm på apoteket medans jag ändå var på gång, utan kom på det när jag var hemma. Aja, jag får väl ta smällen antar jag.

Sen har jag ett myggbett på vaden som är stort.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test