875123

2010-06-05 @ 10:59:00
Ja, igår var jag som sagt ute hela dagen ungefär. Efter jag och Emeliè och Joel solat på Myran så gick vi för att spela fotboll. Fast vi kollade på medans grabbarna stojjade sig. Efter det så drog vi tillbaka hit, jag joel och Emeliè och drack en varsin öl, pratade med mor o far osv, tills det var dags att åka iväg med Jenny och Madde till SPortsbar och vänta på att Este skulle sluta jobbet. Även där vart det en öl som Madde bjöd så snällt på, TACK! När Este slutat så åkte vi hem till de och skulle se på The Human Centepiede men jag somnade i filmen och vart väckt av Madde, och då tänkte jag att det var dags att gå hemmåt innan jag fastnade i fotöljen haha.

Allt som allt var det en underbar gårdag, fast jag bränt mig på näsan och axlarna. Ikväll hoppas jag på ännu mer underbarhet och party! Ska inviga min nya klänning och mina nya skor! Awesomeness.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test