564321

2010-06-03 @ 14:37:00
Kom precis hem från två timmars shoppande på stan med Emeliè, och vi upplevde våran första spända tystnad på 19 år, men vi skrattade av det och Emeliè kom på ett nytt ord! Djupa, blandning mellan dryga och jobbiga, good work.

Jag köpte en body och en superfin kjol från Gina tricot, plus två klänningar på h&m, en som jag ska ha på mig på lördag (is awesome) och en som jag kan ha på stranden eller något sånt, när jag bara ska slappa. Så nu har jag alltså fyra klänningar! Det ni. Börjar gå uppåt på tjejstegen här.

Senare runt 20:00 ska vi till Robin och se på film (förmodligen Wolfman). Och det blir jag, Emeliè, Robin, eventuellt Joel och kanske Jakov (om han nu inte hittar på en lame excuse för att slippa).

Nu, däcka i sängen.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test