1234557890

2010-06-09 @ 10:11:50
Igår var jag och solade med Emeliè, Madde, Este, Joseph, Alle och Robin på lövudden. Har väl fått lite färg tror jag, är så dålig på att se/märka sånt. Fick också "bada" lite tack vare Alle, som bärde ner mig till vattnet och kastade femton ton vatten på mig. Samma sak hände med Madde och Emeliè! It's a cruel world.

På fredag tar Linda studenten, och då hämtar Emeliè upp mig på morgonen, så hämtar vi hennes kusiner och sen far vi ner till stan där jag går på mitt möte, sen ser vi Linda springa ut och sånt. Sen bär det av hem till flickorna för mat och firande! Ser fram emot det :)
På kvällen vet jag inte riktigt vad som händer, men det visar sig!


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test