Onsdag

2010-07-07 @ 10:08:53
Idag ska jag på möte 13:15 till 16:00, även fast jag mår sämre än en kattskärare. Men jag måste dit så jag får pengar. När jag slutat där så åker jag direkt till Robin för att få hans hemmanyckel så jag kan bo där tills lördag, för han ska på festival och behöver någon att ta han om hans katt Dexter. Han ville ogärna lämna honom hos sin mamma som redan har 3-4 katter, så jag ställde upp. Ligger ju nära stan och det är passande då jag ska tillbringa en hel del på stan pga power meet.

Det enda som oroar mig är typ pengar. För min bror lånade 600kr av mig för någon dag sedan och jag har inte fått igen dom pengarna än, och jag behöver dom otroligt mycket för att kunna äta hos Robin så jag inte svälter haha! Sen är jag lite orolig över en grej, när jag ska bo hos Robin alltså. När jag ska spela så har han ju inte mina addons :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO så jag måste fixa det.

Löjligt, eller hur?

Men det ska bli riktigt kul o se hur jag klarar mig själv i några dagar. Vanligtvis har jag ingenting emot att vara själv sådär men man vet ju aldrig. Jag kanske transformeras till en Emeliè som måste ha någon att prata med i varje vaken sekund ^^ Men då går det alltid att ringa till Emeliè eller nån! Men inget lammkött, det var vad han sa. Så håll er borta från mig!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test