Ny telefon på G?

2010-07-22 @ 18:13:35
Jag är så sjukt sugen på en Sony Ericsson X10 Mini. Så sjukt snygg, bara en cm mindre än min mobil höjdmässigt. Jag älskar allt med den, speciellt att man kan få den i röd! Så som jag letat efter en röd mobil att bli förälskad i, och så dyker den upp bara såhär. Den kostar dryga 3000:- också, så det är inte så himla farligt för en LuB mobil.



För övrigt har nerverna börjat komma angående tågresan, vilket suger lite. Får alltid såna här ryck när det kommer till att åka tåg. Sucks. Och ikväll blire att se på Paranormal Activity för andra gången hos Fille. Ska bli interessant och läskigt >< Inte nog med att han och Johan skrämde mig hela natten igår med zombies i buskar i mörkret, nu ska jag se på en skräckfilm också :D Något måste vara fel på mig.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test