Lördag och hemma?

2010-07-03 @ 22:10:41
Japp, det har vart en del festande och drickande de senaste dagarna på grund av fotboll och cityfestivalen som är igång så ikväll tar jag det lugnt.
Hade Sagaon om Ringen maraton hos Robin igår, men jag failade för jag somnade under tredje filmen med fille över mig i ett berg av kuddar så vi åkte hem fem på morgonen. När jag väl kom hem så var det inte enkelt att sova, dels för man blev lite pigg av morgonluften och dels för att det var en bastu i vårat rum så jag låg mest och inte andades. Det har jag gjort hela dagen! Inte andas och så har jag vart helt borta i huvudet för sömnbristen jag har.

Så nu sitter jag här, har lite depparkväll ensam hemma medans familjen är ute och röjjer. Planen var att kolla på någon sci-fi film som heter "9" men jag orkar inte röra mig från underbar musik just nu.

Hoppas ni som är hemma hos Alle har en underbar och minnesvärd kväll och att ni dricker en skvätt för mig. Själv får jag väl gråta en skvätt för er som kommer må dåligt imorrn. Hej på er.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test