983945890

2010-07-11 @ 12:59:08
Igår kom jag hem från Robins ställe. Lämnade nycklarna hos Adam, och verkar som att Robin kommer hem idag istället för igår som han fick det att låta men jaja.
Var tvungen att åka hem igår för annars hade jag inte fått någon skjuts från Robin, då han inte skulle orkat skjutsa mig hem när han kom.

Helgen har innehållit power meet och smutsiga raggersh vart man än kollade. Och förmodligen så är hela staden Västerås smutsig efter dom. Var nere i fredags med Puga och några andra och det var en kul kväll som avslutades på Kevans terass med skön musik och trevligt folk.

Idag blire fotboll som gäller, tills finalen ikväll som jag ska kolla på som fan. Man kanske ska bjuda över gänget hit? Kanske. Får se.

Mor och fasan åkte idag till skåne, för att hämta upp farfar, Frida, Jesper och någon mer och sen åker dom vidare till Polen för att vara där i en vecka. Låter så sjukt kul att jag också vill med, men ja. Någon måste väl hålla ställningarna här hemma och denne någon är ju jag såklart.

Nu blire dags för en cplunch och sen en cpdusch följt av en cpklädsel.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test