97830980915

2010-07-27 @ 23:38:40
Åh, det finns något jag vill skriva men jag finner knappt hela meningar. Det är sent, men jag ger det en chans. Bered er på ett skummigt och "riktigt" inlägg.

På senare tid har jag börjat umgås med Puga, Alex och några nya killkompisar. Mestadels för att lära känna dom och se, på ett konstigt sätt, om det fortfarande finns bra killar ute i världen. Ehm.. ja.

Basically har jag haft två-tre bra killar i mitt liv som inte är vänner. Men dom är borta för jag är så självdestruktiv. När nånting går min väg, och jag mår bra/har det bra, så hittar jag en anledning till att förstöra det jag har. Jag hittar en anledning till att förstöra mig själv.
Jag har alltid trott på kärlek vid första ögonkastet och att det ska hålla för evigt.  Men nu har jag börjat tveka.

And lets leave it at that. Jag har börjat tveka, now you prove me wrong.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test