perfect skin

2010-02-12 @ 00:58:00
Det är så roligt när jag googlar mig själv och första träffen är min gamla blogg. Jag var sarkastisk, det är inte roligt :( Mitt irriterande sätt att skriva saker på är outhärdligt.

Anywayz! Imorgon blire utgång och det ska bli kul! Om jag vore synsk skulle jag se in i framtiden imorgon och sen kommentera det för mig själv "THIS IS GOING TO BE EPIC, I KNOW IT!".

Idag var jag ute på promenad förresten, med Emeliè, vilket var länge sen faktiskt. Så det var kul och uppfriskande. Men mina ben brände när jag väl var hemma XD vart är ni muskler? Borta? LIES!

Aja, systemet imorgon runt 13-14, ngn som ska med så äre bara o hojta. Erikslund och Joel är chaufför ofc.

And btw, love is complicated.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test