982782938409

2010-02-08 @ 00:57:47
Satt nyss och läste gamla blogginlägg jag hade på lunarstorm (ja, jag har kvar mitt konto) och jag kom på mig med att le och bli förälskad i känslan jag fick. De mesta blogginläggen handlade om kärlek, vänskap och jag såg hur jag lös av självförtroende. Vad hände med flickan som hade världen i sin hand? Vad hände med kärleken jag hade att ge?
Jag har vart singel nu sen slutet av sommaren 2009 och jag har inte haft sexuellt umgänge sen dess heller. Jag gjorde ett val att vänta och se vad som händer om jag slutar leta runt killar, och hittills har ingenting hänt. Jag började tro att jag hade känslor för en killkompis, och jag tror fortfarande det, men jag har inget pirr när jag ser honom. Så jag börjar tro att det inte är äkta utan känslor av ren desperathet.

Jag vill ha tillbaka mina känslor jag hade för vänskap och kärlek. Jag vill ha pirret och det där fåniga leendet man har när man är förälskad. Fast det kanske bara var en grej man hade när man gick på gymnasiet/högstadiet. Det försvann nog när jag passerade 20års gränsen.

But i hope not..

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test