45684568

2010-02-03 @ 23:08:59
Kära bloggen, jag har PMS.
Jag, såsom många andra kvinnor, lider av PMS just nu. Hela dagen har gått från glad till arg på en sekund för saker jag normalt inte bryr mig om. Nu sitter jag och är tjurig för mamma glömde att köpa gummibjörnar åt mig, och det känns som att min värld kretsar av dessa små varelser och jag måste ha dom innan jag dör. Jag känner mig som ett barn, som skriker på affären för dom inte får sin leksak dom vill ha, och jag skäms. Men eftersom PMS är en kvinnosak så ska jag sitta här med all min rätt och vara tjurig över de glömde gummibjörnarna. Kanske har vi mer tur imorgon mina vänner.

PMS är en bitch, bloggen.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test