Hemma hos Whilliam

2010-08-02 @ 20:54:52
För att få slut på alla rykten om mig och Whilliam. Nej vi är inte tillsammans eller på G eller vad ni nu kallar det. Vi är bara vänner och vi blev det via våra föräldrars vänskap.
Sitter hemma hos honom nu och det ser lovande ut med tanke på att hela patrasket går och lämnar mig här ensam! Dis be awsum mon. Blir o dricka sig lite och bli lite glad om fötterna.
För övrigt har jag ett möte imorgon på arbetsförnedringen klockan 09 och det ser inte lovande ut. Sen har jag en jobbintervju på onsdag 16:30 hos Key solutions tele 2. Min bror sa att det förmodligen var ett knacka-dörr-jobb. Vet inte riktigt vad det är men jag är relativt säker på att jag inte sökt ett knacka-dörr-jobb medvetet men man vet aldrig. Dom brukar ju alltid hålla sånt hemligt förrns när man hamnar på ett informationsmöte efter man har blivit beviljad jobbet. Och säljer man ingenting under en månads tid så får man ändå sparken. Verkar lovande!
Allt är lovande! Emeliè kommer hem imorgon också! Jag är fett hype över det! Nej nu ljög jag. Det kommer bli sjukt sweet iaf. Saknat henne, har ju ingen som kan lyssna på mina konstiga tankar efter stockholmsresan alls. KOM HEM NU ANNARS SNOR JAG DIN FISK!

Comments
Postat av: e

men faan, du kan ju inte hota med att sno fisken! :O

2010-08-03 @ 04:48:06
Postat av: Whilliam

Pfft, tanken att äns vara ihop med en bäckbybo, haha!

Fett ghetto! ;O

2010-08-03 @ 15:13:46

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test