DÄR UTE FÖDDES JAG!

2010-08-27 @ 18:13:01
Jag har äntligen hittat låten till min favoritreklam om den där fula kameran! MONTY - SEGLAREN för er som undrar, finns på spotify och på youtube!

Ikväll bär det av in i dimman, Jack har sin krogen-debut och jag tänker inte missa den för allt ris i kina! Så här sitter jag i min rosa klänning och lyssnar på ljuv musik som jag sjunger till. Springer lite då och då för att tagga till, dansar för Coffe när han inte vibrerar till telefonens takt och hostar hit & dit.

Nu ska jag föna håret och bli en riktig píngla ;> PEACE.

VART ÄN JAG RESER VET JAG VAR JAG HAR MITT HEM
OCH HJÄRTAT SLÅR OCH SLÅR FÖR STOCKHOLMS SKÄRGÅRD YEAH
DÄR VITA SEGEL GÅR UT ÖVER BLÅA HAV
TILL VIND OCH MÅSARS SKRIK, DÄR UTE FÖDDES JAG

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test