the fourth kind, Abduction.

2010-04-27 @ 23:44:34
Jag är inte mycket av en "believer" som man säger. Jag tror inte på Gud och tillfälligheter.
De få saker jag tror på är för det första en sorts andevärld. Då menar jag inte att våra s.k själar lever vidare i en annan dimension, utan jag tror på att våran materia i kroppen, det atomer som håller ihop oss lämnar ett eftermärke när våra kroppar slutar leva. Eftermärket består av elektricitet och diverse gaser från atomerna och våran hjärna. Mer vet jag inte vad jag ska säga eller tro då en del människor sägs ha kommunicerat med spöken/andar, men en stor del av det som har rapporterats och dokumenterats är till stor del fantasi och hallucinationer, och en stark vilja att se en viss person.

En annan sak jag tror på är liv på andra planeter och universum. Det är bara logiskt att det finns liv utanför Solar 3 (also known as Tellus and Earth) men jag tror att vi har ett slags gudskomplex och tror att vi är den enda livsformen som finns i världen, iallafall en stor del av oss. Men det finns annat liv, och förhoppningsvis ett större och mäktigare liv än människan. Dessvärre tror jag inte att människan är beredd på att välkomna ett nytt liv till Jorden, då vi är ignoranta med gudkomplexet jag nämnde tidigare. Jag hoppas bara att vi kan öppna våra sinnen mer i framtiden, och även om jag inte får uppleva alien life, så hoppas jag att det ändå händer.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test