98745132

2010-04-23 @ 09:37:31
Så sjukt jävla piss typiskt. Idag var det tänkt att jag skulle ta en storstädning så det är kanonfint här imoron då vi ska fira pappa och Billy. För en gångs skull var jag taggad till att städa, har gjort en spellista med supersköna låtar som jag kan skriksjunga och dansa som en vilde till medans jag springer runt med skurhink etc.

MEN! Kära läsare.

Jag har nackspärr. Jag går runt som en zombie. Jag är frankenstein med nysytt huvud. Jag är handikappad. Jag är... Miserabel.
Ringde mamma nyss och var upprörd över detta med nacken och hon bara skrattade. Finns tydligen ingenting att göra åt nackspärr och det kan hålla upp till en vecka. Jag får inte göra hastiga rörelser, så att dansa som en vilde är helt uteslutet idag.

Jag är inte mycket för böner och sånt men..

Snälla, tillverkare av cola, ta min smärta från mig och hjälp mig hitta på en kickass dans till min cpmusik. Tack.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test