8674564231

2010-04-21 @ 21:53:34
Så mycket ångest, alltför mycket ångest.
Jag låg uppe sent igårkväll och tänkte och tänkte och tänkte. Sen fick jag ångest som i sin följd blev till panik. Jag skulle inte klara av att pappa fuckar ur igen, och jag vet inte hur jag skulle reagera ärligt talat. Men det är inte det jag har ångest över egentligen (även om det spelar roll).

Det jag har ångest över är inget jag vill ta upp.
Och jag känner att människor är för mycket just nu, det är för mycket på gång. Det är för mycket jag får höra och hantera och adäökglaeöd.mglöad.,mg,a

Ska lägga mig i sängen nu och göra ingenting och försöka stänga av huvudet resten av kvällen.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test