23423904802

2010-04-03 @ 15:29:31
Kanske ska berätta om gårdagen.
Vi förfestade lite hos Joel i hans rum, med gitarr, tv och dator. Och såklart alkohol. Var lite galet och vilt, med nakna karlar vid sidan om om man ville. När vi druckit oss runda om fötterna sprang vi till bussen och åkte ner till Pitchers, drack en öl och sedan gick jag och Emelié till Mcdonalds och åt, sen kom hennes syster och hämtade oss. Vart en tidig men bra kväll kan jag säga!

Emeliè klagade också på min bloggs header "Man hinner ju aldrig se något och man blir distraherad när man läser ett inlägg!". Jag säger: Det är klar du inte hinner se nått, jag är ju snabb som en tiger. Och blir du distraherad får du väll blunda på det ögat som du kollar på headern med och läsa vidare med det andra!

Easy peasy pancake, och mina skor är mina nya prinsess skor. Me love eet.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test