Bästa fredagen, ever!

2009-09-12 @ 10:53:58
Nu sitter jag och lyssnar på melodikrysset med mor och far. Och ni vill väl höra om min gårdag?

Planen var att jag kommer till Emeliè klockan sju för två glas vin oc hsen skulle hennes far skjutsa ner oss på stan så vi kunde äta mat på Jensens och sen på Bio! Pappa Peter släpper av oss vid Choice garden och jag tänkte att det var det inget lurt med (för i baktankarna tänkte jag hela tiden vad som var min present från Emeliè), jag tänkte bara att det var en ursäkt för att vi skulle få röka innan vi gick in och åt, supersmart tänkte jag!

Så när vi kommer fram till resturangen så säger hon "STANNA!" så jag stod runt hörnet medans hon gick och kikade in genom dörrarna. "HMMMM" lite knasigt.

Så går vi in och tidigare sa hon att hon bokade bord för att vara säker på att vi fick någon plats att sitta vid, men hon bara rusar in, med mig hängandes på hennes arm, och jag blir helt till mig för vi kanske ksulle säga till så vi får vårat bord och allt sånt, men hon bara rusade förbi alla.

Så när vi kommer längst in, vid glassbaren, så sitter nästan ALLA mina vänner vid dett långbord och överraskar mig :D och fyfan vad glad jag blev, ni anar inte! Stod och hoppade och bara skrek för jag vart så glad och chockad och överraskad ^^ det där var det absolut bästa och... jag finner inte ens ord ^^ TACK EMELIÈ, du är verkligen världens bästa vän :) <3


Efter vi ätit mat och druckit öl/vin så drog vi vidare till Tabasco, födelsedagsbarnets val :) så jag ick hälsa på Jakob som är vakten där, så satte vi oss och började prata o skoja runt och ha jättekul ^^ sen kom Este lite senare när vi satt där, för han jobbade (han är kock på det stället? han jobbar där iaf) men han kom iaf :)
Senare drog jag och Jenny och Madde och Este till konrad snabbt för o hälsa på lite mer folk, som typ Terkan och Jonte ^^ drack lite mer, får sms av Emeliè och går tillbaka och sen har vi roligt rolig :) Skällde lite på Crille haha!! Om att han inte får såra Emeliè osv osv :)

Nu ska jag chilla, för klockan 17 kommer gäster hit för att fira mig, släkten oh så. Senare ska vi ut igen!

Comments
Postat av: Anonym

hoppas du hade kul hjärtat <3

2009-09-12 @ 12:15:41
URL: http://jennyo21.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test