090919

2009-09-19 @ 16:24:20
Igår var jag ut med Miriam som alltid är så jävla rolig att umgås med! Hade en toppenkväll och vi snackade som aldrig förr haha! Tog också en outfit bild, var ett tag sen jag la ut en sån så why not liks. Bilden är tagen av Miriam.

 

Synd på att det strulade så för Mia, men vi tar igen det for sure!
Kvällen började med att jag drog min stjärt över till Miriam där jag hjälpte henne välja kläder och så drack vi lite groggar och öl samtidigt som Michael Jackson dunkade som bakgrundsmusik. Runt 12 (tydligen, för min klocka gick en timme efter?!) och då kom vi på att det går inte att nyttja mitt vipkort på konrad så vi drog till Tabazco där vi träffade Tony, Nina och Bella så vi satt där och tog en öl, tills vi drog vidare till Bill&Bob där vi träffade bland annat Ljung, Bo och Jonis och en hel del andra trevliga människor. Så vi var där tills dom stängde och då letade vi frekvent efter en efterfest men det var torrt på den fronten så vi köpte våran korv med bröd och tog bussen hem där jag träffade Fredrik som är en barndomsvän, och vi lekte när vi var bebisar typ. När jag kom hem däckade jag omedelbart. ASSKÖNT. Idag har jag huvudvärk från ciggen och en lätt bakfylla som ska botas med kyckling med ris och curry. Cya


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test