090917

2009-09-17 @ 17:58:48
Trodde jag överkommit denna dramavåg som alltid fanns runt hörnet, men nu fann den mig igen. Och allt bara för att Coffe överhörde mig i telefonen med Emeliè. Aja allt går att lösa, all is just a big misunderstanding.

Är nyduschad nu annars, och ska röra mig mot Emeliè till klockan 19:00 för att se på Män som hatar kvinnor, jag har ju inte sett den än hehe. Men enligt en främmande man så liknar jag tjejen i filmen? Förstår inte riktigt så får väl se på filmen.

Imorgon är jag nog sugen på utgång, men jag får inte tag på Jonte och han har min alkohol hemma hos sig (om han inte konsumerade den utan tillstånd). Men Miriam och Mia är på iaf, och förmodligen Sparvis. Ska se sen med resten ikväll.

Igårnatt gick det upp för mig att jag har vart singel ett bra tag nu faktiskt. Har träffat någon lite här och där, men ingenting direkt seriöst, bara lite fun liksom. Det som då gick upp för mig var att det här är nog en bra grej, då jag har min lilla identitetskris och gillar inte folket i Västerås så speciellt mycket just nu. Behöver vara för mig själv, if you know what i mean.

Nej, föna håret nu och fixa mig. Cya.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test