090916

2009-09-16 @ 21:37:05
Idag har inte vart en såndär jätterolig dag. Vaknar och spelar lite, som vanligt. Sen diskade jag och satte mig vid min dator i rummet (satt på köksdatorn tidigare, som är typ familjens dator).

Och som vanligt så krånglar min dator, får tjuvstarta den lite snitsigt sen så brukar det gå asbra o använda den. Men inte idag. Idag gick den sönder. På riktigt. Det värsta är ju att det går inte att formatera om den och sen är allt som en dans på rosor, nej nej. Den är bokstavligen trasig.

Och det är inte allt som är trasigt, märkte jag idag. Sen någon dag tillbaka har mitt headset till mobiltelefonen vart borta, och jag antog att Jack lånat det så jag brydde mig inte spec mycket för man antar ju att folk är rädda om andras saker, eller? Nej.

Ena hörluren funkar inte på den så jag flippar ur. "Det kanske bara är glapp?" Nej. Det är det inte.
Sen ska jag till ica och köpa lite grejer till maten, börjar direkt spöregna.

Comments
Postat av: Anonym

ägd

2009-09-16 @ 23:07:51
Postat av: Lotten

Haha, du hade en lika bra tisdag som jag alltså ^^, kul att otursdagar kan funka för flera.

2009-09-18 @ 06:18:52

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test