090914

2009-09-14 @ 11:55:58
Egentligen är folket i Västerås ganska instängda i sina egna små världar och är väldigt trångsynta och kan inte vara open-minded.

Om en tjej går på stan med en kille är fördomarna oftast att dom är tillsammans, och om killen i fråga har en tjej så är han otrogen, faktiskt.
Om en tjej klipper håret kort som jag har det eller ännu kortare så är hon generellt sett lesbisk och hatar killar, därför går det inte att prata med henne eller ens ge henne en blick, mer än den som säger "åfan, du är lesbo, får jag se på lite girl on girl action?", faktiskt.
Om man är arbetslös så är man inte värd mycket för världen och folk antar rent automatiskt att man är dum i huvudet och inte vet hur man använder en hjärna, och det är därför vi är arbetslösa, faktiskt.
Och om man ändå har jobb som tex på Mcdonalds, är man också stämplad som dum i huvudet för jag kan fan inget annat än att vända hamburgare och fråga "var det bra så :D?", faktiskt.
Om man försöker spara pengar, som arbetslös eller inte, och inte slösa pengar på tex alkohol eller låna ut till sina vänner så anses man som en snål jävel som gillar att göra livet surt för dom i ens omgivning, för vi gillar skadeglädje och att se andra ha astråkigt för dom inte har pengar, faktiskt.
Och så betyder det självklart att vi inte litar på våra vänner, att dom betalar tillbaka, för våra vänner är askassa rent generellt, faktiskt.


Behövde klaga på Västerås. Jag gillar inte folket här, och jag behöver vara för mig själv en stund.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test