090910

2009-09-10 @ 18:51:54
Min dator börjar bli kaputt märker jag.. Hoppas man får en fond på lördag så man kan köpa ny burk?

Igår var jag ute på krogen med Miriam och Mia, vilket var superkul, verkligen! Länge sen jag hade såhär kul och bara kunde slappna av och göra precis vad jag känner för. Jag och Mia stod på dansgolvet och dansade så himla sjukt fult och bara hade roligt! Vilket gjorde att Miriam dog av garv, hon garva så mycket att hon låg på backen ett tag!

Efter ett par timmar på krogen känner jag hur trött jag är så jag smsar Jonte och han kommer och möter mig, vi går hem till honom och kollar på tv i typ en halvtimme, sen gör jag mig iordnng för sängen. Medans vi ligger i sängen, redo för att sova så börjar jag fråga konstiga frågor, om vilka han kände och vad han ville bli när han blir stor osv xD it was fun.

Nu idag mår jag dåligt, har märkt att jag gör det varje gång jag har druckit dagen innan. Tror det beror på kedjerökningen som huvudvärken kommer, och nu har jag haft huvudvärk ända sen i lördags då jag började röka, sen har jag rökt någon cigg varje dag tills nu och huvudvärken har bara blivit värre. Dags o säga hejdå till cancerpinnarna och snusa på heltid.

Imorgon ska jag och Emeliè äta middag på Jensens och sen gå på bio, Inglorious Bastards, som jag har velat se ett tag nu. Ska bli roligt :)

Comments
Postat av: Anonym

ni får ha så härligt imorgon mina pinglor! Vi måste hitta på något bus snart tycker ja då :D <3<3

2009-09-11 @ 01:46:53
URL: http://jennyo21.blogg.se/
Postat av: Attentionwhore

Hahahha ja fyfan va roligt vi hade! Det måste vi göra om :D

2009-09-12 @ 19:07:42
URL: http://pequena.devote.se

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test