090904

2009-09-04 @ 08:18:19
Nu sitter jag här vid datorn, vilket jag inte kommer göra förrns på söndagnatt då jag kommer hem. Åker till skåne om två timmar ca, så ska duscha snart och packa ner tandborsten och mobil laddaren så jag kan smsa och såna grejer.
Vad jag ska göra i skåne? Begrava min farmor som avled. Jag känner mig nervös för att träffa alla igen för jag vet inte hur dom mår, eller hur man ska beskriva det. Om man säger såhär: jag skulle velat träffa dom under andra omständigheter. Sen är jag nervös för min farbror och hans fru och barn kommer också vara där, såklart. Mina kusiner (eller iaf Josef) hatar min pappa. Min farbrors fru, Gun, hatar min pappa och farmor så hon har egentligen ingenting alls att göra där.

De enda minnen jag har från mina kusiner Josef och Johannes, när vi var i skåne tillsammans när vi var små, är bråk bråk bråk. Hoppas dom kan behärska sig nu iallafall och hoppas att dom har mognat till annars blir jag bra arg.

Nu är duschen ledig så ska passa på. Hejdå, och på återseende.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test