090901

2009-09-01 @ 15:18:06
Känns inte som att jag har tjatat om det här tillräckligt faktiskt.

JAG FYLLER ÅR PÅ SÖNDAG!!!!11
Synd bara att vi är i skåne över hela helgen för begravningen av farmor så jag kan ju inte firas, och vet inte om det kommer bli så mycket till en rolig födelsedag. Men jag är ganska säkert på att farmor skulle säga något o stil med "Klart vi ska fira! Finns inget som kan överträffa en födelsedag! Det är dags att vara lyckliga och glada".

Men ska iaf ut lite bara imorgon och ta ngn öl och umgås, sen helgen efter den här så blire fira becca på lördag :) ska försöka hitta på något. Vill inte till krogen iaf, så som jag känner nu, tror jag vill börja kvällen på tabasco och sen kanske gå vidare. För tabasco har världens godaste drinkar.

Nu ska jag göra lite nudlar och mysa framför Seinfeld boxen. (som jag förövrigt såg på spanska igår?! Kunde inte ändra ljudet eller texten oavsett hur jag gjorde. Var kul iaf!)


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test