SJuk

2009-10-14 @ 14:42:28
Det suger att vara sjuk. Trodde jag var på väg att bli frisk men tydligen inte då jag hade en hemsk natt i förrgår då jag hallucinerade och trodde jag skulle dö av frostskador, fast jag hade på mig dubbla platt och täcke. Angående hallucinationer så var det skitskumt, för jag hörde liksom röster som jag sedan började bråka med i mitt huvud.  Fattades bara att dom skulle dyka upp i min syn och börja slå på mig också. Och nej det var ingen dröm för jag var helt totalvaken. Sen började jag må ruskigt illa och var tvungen att akutspringa till badrummet för o kasta upp det lilla av middagen jag fick ner i min mage. Och igår så var det också lite cp, typ sov nästan hela dagen för jag mådde så dåligt. Kände att jag bara ville dö här och nu.

Idag mår jag väl lite bättre, men vågar inte äta då jag inte får behålla det. Men dricker mycket iaf så jag får nått i mig. Och så har jag gått ner två kilo på tre dagar, grattis mig.. eh..
en bild kan ni få.


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test