Min dröm

2009-10-22 @ 16:00:11
Det började med att jag smög omkring på någon sorts hemlig bas som en supermuterad ninja som kunde göra all sorts of stuff, och såg ut som hon i Män som hatar kvinnor. Men när jag smög omkring så vart jag upptäckt och var tvungen att fly och då kommer en husbil på vägen jag springer på och han som kör är Paul Anka, som är på väg att träffa sin fru Heidi Klum, och han säger åt mig att hoppa in så skjutsar han mig bort från den hemliga basen. När vi sitter i bilen så känner jag hela tiden att det är spänt mellan oss och han vill säga något men kan inte av någon anledning. Sen minns jag inget mer.

Igår så svimmade jag på ica.

Stod i en aslång kö och kände redan då att kroppen höll på att nomna bort men jag kämpar som fan för att stå kvar istället för att springa ut, så när det blir min tur så säger jag till kassörskan "Kan du vänta lite, jag måste ta lite luft" och så gick jag ut och satte mig för att ringa mamma och säga åt henne att komma till ica för jag håller på att svimma och jag kände ingenting i armarna. Så efter jag ringt sitter jag kvar ett tag, sen går jag tillbaka och kassörskan säger "jag tar dig nu, så du kan komma härifrån" och hennes ansiktsuttryck såg väldigt allvarligt ut. Så hon bipar mina varor snabbt som satan och jag slummrar fram att jag har hyrt en film också, lägger fram legitimationen och slår min kod på betalningsgrejjen, sen är det helt svart och det sista jag minns är att jag sa "kan någon trycka på OK, jag ser inget" sen äre blank. Har något vagt minne av att kassörskan ledde mig till en stol för det var där jag kvicknade till och hon kom springandes med min kasse som hon packat i. Hon frågar hur jag mår och om någon är på väg och jag säger att mamma är på ingång, och fem minuter senare kommer mamma och leder mig sakta till bilen och säger var 20e sekund "andas, andas, du är helt likblek mår du bra? Gå sakta". Så vi åker i bilen hem och jag lägger mig i sängen direkt och vilar.

Äventyr!.. eh..

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test