091020

2009-10-20 @ 18:35:07
Liten uppdatering, och för att jag skrev till Emeliè att jag ska göra det.

Idag har jag städat hemma i köket, blev finfint. Annars har det inte vart mycket jag haft för mig. Våran lilla katt har vart sjuk de senaste dagarna, spytt och sett allmänt dålig ut, men nu är hon frisk. Så gåre när man ska äta allt man kommer över. Ehm..

På torsdag äre klassfest som gäller, vilket ska bli kul i guess. Sen helgen efter äre halloween party vilket jag hoppas på blir lika kul som förra året.

Sen har jag väl känt mig lite utanför på olika plan, som att jag inte har behörighet eller passar in där jag vanligtvis brukar passa in. Antar att det är en "såndär period" och kommer gå över snart, för det är lite jobbigt och må såhär.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test