illusion

2009-11-28 @ 12:12:29
Den här helgen har verkligen varit fucked up. Vet inte ens vart jag ska börja eller säga ens, men dom som behöver veta vet allt redan.
Igår var det iallafall en bra dag :) vaknade hos Robin och runt 13:30 hämtade Emeliè mig och vi åkte ner på stan så hon kunde klippa sig och shoppa lite. Medans vi satt och åt så överraskade jag Emeliè med biobiljetter till New Moon och snacka om glad hon blev! Och filmen var faktiskt bra, bättre än ettan måste jag säga, vilket beror på deras budget dom fick från första filmen antar jag. Efter filmen så åkte jag hem och pratade lite med mamma om det som hänt och sen drog jag över till Emeliè och vi drack typ 3-4 öl och åt middag, såg på tv och bara pratade som vi tjejer kan ;)

Runt 01:00 drog jag hem för jag var så sjukt trött, åt lite mcdonalds som stod i kylen och kollade på House of 1000 corpses och önskade en bra morgondag.
Kan inte berätta än om den är bra eller inte, det får vi se helt enkelt.


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test